Veelgestelde vragen

  • Moet er een borg betaald worden bij het huren van een set?

    Wij vragen voor elke verhuurperiode een borgsom van 100 euro. Dit bedrag dient u contant te betalen op de dag van montage. Dit bedrag krijgt u terug als u de koffer terug brengt na vakantie

  • Is de montagekost & montageset van de dakkoffer in de prijs inbegrepen?

    Ja, de prijzen die u krijgt als u het handige online formulier invult is all-inclusief! Zowel de montageset voor uw auto als de montagekosten zitten inbegrepen in deze prijzen.

  • Moet er op voorhand geboekt worden, of kan ik de dag op voorhand een bestelling plaatsen?

    Omdat elke auto andere montages hebben moeten wij vaak iets extra aankopen zodat wij de dakkoffer kunnen monteren op een juiste manier. Wij raden dus aan om 1 week op voorhand te boeken. Op deze manier hebben wij genoeg tijd voor het desbetreffende stukje te bestellen. Indien u een boeking doet en u vertrekt over 3 werkdagen (zaterdag en zondag niet meegerekend) of sneller, kunnen wij een administratieve meerkost aanrekenen van 25€ indien wij dit stukje niet voorradig hebben.

  • Krijg ik een bevestiging per email of per telefoon nadat ik mijn bestelling heb geplaatst op de website?

    Als u het online formulier hebt ingevuld ontvangt u een bevestigingsmail dat wij uw bestelling goed ontvangen hebben. Binnen de 3 dagen kan u een tweede mail verwachten met de factuur van uw bestelling. Deze dient betaald te worden binnen de 7 dagen om uw bestelling af te ronden.

  • Als ik het online formulier invul kan ik geen uur van montage/demontage opgeven, hoe wordt dit geregeld?

    Nadat u het online formulier hebt ingevuld contacteren wij u per mail met een voorgesteld uur van montage. Indien dit niet past zoeken wij samen een gepast uur voor u. u kan ook in het online formulier bij "opmerkingen" laten weten wanneer voor u het beste past. Wij proberen hier dan rekening mee te houden

  • Kan ik ook bellen om een bestelling te plaatsen?

    Ons team staat voor u klaar! U kan zeker en vast bellen om een bestelling te plaatsen. Omdat wij de gegevens nodig hebben van uw auto (merk, model, bouwjaar, daksysteem, ...) en om miscommunicatie te vermijden verkiezen wijzelf het online formulier. Maar als u liever belt is dit ook absoluut geen probleem, wij helpen u graag verder!

  • Waarom moet ik mijn gegevens van mijn auto opgeven ?

    Elke auto is anders, om een juiste en veilige montage te kunnen garanderen op uw auto hebben wij deze gegevens helaas nodig. Wij doen echter verder niets met deze gegevens. Het is enkel en alleen om de juiste montageset te kiezen.

Heeft u nog vragen?

Wilt u meer weten over de plaatsing, producten, prijzen of betalingen? Neem dan contact met ons op.

+32 479 36 60 56